Invitatie toernooi Tennis en Padel zondag 23 juni

Op zondag 23 juni kunnen jullie weer meedoen aan het Invitatietoernooi. Dit toernooi staat inmiddels bekend vanwege de ongedwongen sfeer op en naast de tennis/padelbaan. Op het invitatietoernooi kun je als CC-lid met een niet CC-lid inschrijven voor een leuk dagje tennis of padel. Of het nu je vriend is, je vriendin, je man of je buurvrouw. Of je nu heel goed kan tennissen/padellen of juist helemaal niet, het kan allemaal!

Natuurlijk proberen we je op passende speelsterkte met zoveel mogelijk gelijkwaardige deelnemers in te delen.
We ontvangen jullie aanmeldingen graag via het mailadres: henriettecieraad@gmail.com
Vermeld bij je inschrijving:
1. speel je tennis of padel
2. je naam, speelsterkte en geboortedatum en dit óók van je gast
, zodat wij een zoveel mogelijk gelijkwaardige indeling kunnen maken.

Leeftijd vanaf 15 jaar, sluitingsdatum woensdag 19 juni.
Bijdrage bij inschrijving: € 12,50 euro (pin) per persoon, hiervoor krijg je ook een heerlijke lunch tussen de middag en lekkere hapjes na de wedstrijden.
Ook familieleden of toeschouwers kunnen mee lunchen. Zij betalen dan een bijdrage van € 5 euro (pin). Graag ook van te voren aanmelden via bovenstaand email-adres.
Aanvang toernooi: 10.00 uur.
aanmelden: 9.30-9.45 uur,
einde toernooi: 16.00-16.30 uur.

We hopen jullie te zien op zondag 23 juni
Ans, Coby en Henriette