Sponsoren van CC

“Een tennis en padel vereniging zonder sponsoren is als tennissen of padellen zonder racket.” Tennis- en padel-vereniging CC biedt bedrijven de mogelijkheid zich aan onze vereniging te binden. Er zijn verschillende mogelijkheden denkbaar om te sponsoren. Zo hebben wij een brons-, zilver-, goud- en platina sponsorpakket ontwikkeld zodat er op verschillende manieren voor bedrijven exposure mogelijkheden beschikbaar zijn. Wilt u niet het gehele jaar uw bedrijf promoten maar kiest u ervoor om een evenement een warm hart toe te dragen? Dan is dit uiteraard ook mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld het padel of het open toernooi sponsoren. Benieuwd naar de mogelijkheden? Mail naar: vriendvancc@outlook.com en vraag naar dé mogelijkheden. Hieronder volgen alle sponsoren / vrienden die tennis- en padel-vereniging CC een warm hart toedragen.

Hartman
Coolmobile