CC Bierproeverij

Speciaalbieravond - vrijdag 14 oktober !!!

Na de zeer succesvolle Wijnproeverij eerder dit jaar is het nu tijd voor de echte Bierliefhebbers. Op vrijdag 14 oktober vanaf 20:00 uur staan er namelijk diverse Speciaalbieren voor jullie klaar om te proeven!
Dus kom samen met je tennisvriend(inn)en naar deze Speciaalbieravond en laat je overweldigen door fantastisch lekkere bieren. Naast het proeven van de Speciaalbieren belooft het natuurlijk ook gewoon een hele gezellige avond te worden met je clubgenoten. Het is tevens de laatste speeldag van de herfstcompetitie.
De avond staat onder begeleiding van Speciaalbierkenners, maar vooral liefhebbers Barry van Waardhuizen en Maarten Hooikaas.
De Speciaalbieravond is niet alleen voor CC-leden dus neem gerust familie, vrienden, collega, buren, kennissen, etc. mee, want hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Mis deze avond dus niet en schrijf je in! I.v.m. het doen van de inkopen is de uiterste inschrijfdatum zondag 9 oktober. De kosten van deze avond incl. Speciaalbierproeverij en hapjes bedraagt 10 euro per persoon. Inschrijven kan via deze link

We hopen op een grote opkomst!
Barry van Waardhuizen
Maarten Hooikaas