start racketavond en ochtenden

In de week van 3 mei starten de racketavond op maandag, de damesracketochtend op woensdag en de racketochtend op zaterdag weer.  Ivm de corona maatregelen is opgave vooraf verplicht. Zie verder onder lees meer.

De 50 plus racketochtend op vrijdag kan starten als er leden zijn die de coordinatie hiervan op zich willen nemen. Dus: vrijwilligers gevraagd als cooordinator voor deze gezellige activiteit (en de kans om de 50 euro vrijwilligersbijdrage terug te verdienen). Meer informatie/aanmelden als vrijwilliger: mail naar secretaris

Opgeven (per keer) kan tot 24 uur van te voren via een mail naar:

racketavond maandag 2 rondes (19 -19.45 en 19.45 - 20.30 uur), opgeven voor zondagavond 19 uur: ma-r-a@tennisverenigingcc.nl

damesracketochtend woensdag 2 rondes (9 - 9.45 en 9.45 - 10.30 uur), opgeven voor dinsdag 9 uur: wo-r-o@tennisverenigingcc.nl

racketochtend zaterdag 2 rondes (9 - 9.45 en 9.45 - 10.30 uur), opgeven voor vrijdagochtend 9 uur: zat-r-o@tennisverenigingcc.nl

Vermeld je naam en welke ronde (1 of 2 of beiden) je mee wilt spelen

Na opgave ontvang je een bericht waarin vermeld staat op welke baan je speelt (en hoe laat)