Extra ALV ma 15 feb 20 uur vanwege LED

In de ALV van november 2020 is bij de meerjarenvisie al gesproken over de ombouw van onze baanverlichting naar LED armaturen. Door de aanpak van de meterkast die vorig jaar door brand is verwoest, is deze ombouw naar LED in een stroomversnelling terecht gekomen. Het bestuur wil graag op korte termijn deze ombouw realiseren, maar heeft daarvoor de goedkeuring van de ALV nodig. Vandaar dat we -alleen voor dit onderwerp- een extra ALV zullen organiseren op maandag 15 februari om 20.00 uur. Het LED voorstel zelf vindt u onder "documenten ALV".

Vanwege de Corona zal deze vergadering digitaal plaatsvinden via "online-alv". Daarom is vooraf aanmelden via dit formulier noodzakelijk (zodat wij u een link kunnen sturen), uiterlijk zondag 14 februari. Ook kunt u via de secretaris voorafgaande aan de vergadering uw vragen mailen (dit heeft zelfs de voorkeur), zodat wij die zoveel mogelijk vooraf kunnen beantwoorden.