Vrijwilligers gezocht voor Jubileumjaar 2022!

Op 22 oktober 2022 bestaat onze mooie club 100 jaar! Om dat te vieren zal geheel 2022 in het teken staan van dit Jubileumjaar. Dit moet natuurlijk een spetterend jaar gaan worden, maar dat gaat niet lukken zonder jullie hulp!

Wil je ook een steentje bijdragen aan het Jubileumjaar 2022? Of ga je dit samen oppakken met bijv. je eigen tennisgroep?Stuur dan een bericht naar 100jaarcc@gmail.com of 06-30723022 (Jos Dusseldorp).

We zijn vooral op zoek naar leden die een steentje willen bijdragen aan het organiseren van activiteiten! Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan een dagtoernooi, de Ladies-Day, een Speciaalbieravond of juist een leuke activiteit voor de jeugd! Daarnaast zijn we ook op zoek naar creatieve leden voor het maken van een tof magazine, leuke berichtjes voor op Social Media of het tennispark van CC een extra feestelijk tintje te geven!

Hopelijk mag ik jouw aanmelding snel ontvangen want hoe meer leden helpen hoe leuker het Jubileumjaar gaat worden!

Jos Dusseldorp