C.C. brainstorm avond woensdag 12 feb

C.C. brainstormavond,'De club, dat zijn wij met z’n allen!', denk mee over de toekomst van C.C.

Op woensdag 12 februari van 19.30 tot 22.00 uur organiseren wij een C.C. brainstormavond voor alle leden, ouders van leden en partners. Onze vereniging gaat om gezelligheid en betrokkenheid, dat moet ons onderscheiden en is de reden waarom je lid bent bij C.C.! Samen met jullie willen wij nadenken over ledenwerving, (gezellige) activiteiten, jeugd en ouders, en horen we graag alle andere ideeën voor C.C. Onder het genot van een hapje en een drankje gaan we graag met jullie aan de slag! Kom ook en meld je aan via dit formulier!

Wij kijken ernaar uit, graag tot dan, de C.C. brainstorm-commissie: Jeroen van Beem, Ilse van den Berg, Trude Blenman, Jos den Hartigh, Jeroen Maat, Mariëtte van der Poel, Joey Reedijk, Margy Reijenga, Anouk de Ruiter.