Contributie 2020

Belangrijke informatie omtrent contributie 2020. Voor bericht, klik op lees meer.

In afgelopen periode heeft u in uw mailbox de factuur voor contributie 2020 ontvangen.

Net als voorgaand jaar bestaat de factuur uit gedeelte contributie en gedeelte afkoop vrijwilligerstaken. Net als voorgaand jaar dient het gehele bedrag (contributie en afkoop van vrijwilligerstaken) voldaan te worden. Conform Bar/keuken vanaf 2019 zal na afronding van u bardiensten OF verrichten van vrijwilligerstaken het bedrag inzake afkoop van vrijwilligerstaken teruggestort worden.

Als u geen automatische incasso wil dan verzoeken wij u vriendelijke het bedrag voor 1 februari 2020 over te maken conform de gegevens op u factuur.

Heeft u geen factuur ontvangen? Ook na het checken van uw spam box? Neem dan contact op met de ledenadministratie of penningmeester. Dan kan het zijn dat bij ons bekende e-mailadres niet juist is.

» Nieuws archief