C.C. clubladder

Speel mee op de Tennisvereniging CC clubladder en wij regelen leuke wedstrijden op jouw niveau. Jij bepaalt hoe vaak en op welke dagen je speelt. Je wisselt van positie als je wint van iemand die hoger staat (n.b. je kan ieder moment instappen). Zie LEES MEER voor de winnaars 2018.

sportconnexions

Tennisvereniging CC clubladder

Elke 2 weken een leuke wedstrijd

Speel mee op de Tennisvereniging CC clubladder en wij regelen leuke wedstrijden op jouw niveau. Jij bepaalt hoe vaak en op welke dagen je speelt. Je wisselt van positie als je wint van iemand die hoger staat.

meld je aan

Of download de gratis app: 'clubladder' van SportconneXions.

App StoreGoogle play

Hoe werkt het?
De eerste wedstrijd word je ingedeeld op basis van het speelniveau dat je hebt opgegeven. Je ontvangt aan het begin van de ronde een email met wedstrijdgegevens, en hebt dan 2 weken om de uitslag te registreren. Je kunt rondes overslaan en wedstrijden doorschuiven naar de volgende ronde. Bekijk hier de volledige reglementen.

Resultaten
De resultaten van de laatste ronde 'Zomer 2018' zijn verwerkt! De eindstand vind je hier. De top 3 spelers zijn opgenomen in de 'Hall of Fame'.

Wij bedanken alle deelnemers voor hun sportieve inzet, en feliciteren de volgende spelers met hun bijzondere prestaties:

Top spelers
1e plaats: Ijay Cairo
2e plaats: Jeroen Rietdijk
3e plaats: Evert Meuleman

Top spelers (dames)
1e plaats: Celine Op De Laak
2e plaats: Alexandra Slager
3e plaats: Serena de Jonge

Meeste wedstrijden (19):

Maarten Valk

A.H.J.M. Elschot

Snelste stijgers:

Jeroen Rietdijk

Celine Op De Laak

Michael Kamberg

Het volgend seizoen start volgend jaar april, tot dan!