Corona maatregelen miv 25 september

Het zal (vrijwel) niemand ontgaan zijn dat er met ingang van 25 september veranderingen worden doorgevoerd in de corona maatregelen. De 1,5 meter afstands maatregel komt te vervallen (maar geef elkaar wel de ruimte, zeker als mensen aangeven dit op prijs te stellen). Waar we als vereniging wel mee te maken krijgen is de invoering van de coronacheck in de horeca. Deze maatregel geldt  ook voor sportkantines. Om het voor iedereen mogelijk te maken te blijven tennissen en gebruik te maken van een toilet (en de kleedkamers) gelden de volgende maatregelen miv 25 september in het clubhuis: zie onder lees meer

Ben je 13 jaar of ouder en wil je gebruik maken van de kantine of serre (en de toiletten in de kantine) dan kan dit alleen met een geldig Coronacheckbewijs dat desgevraagd getoond moet kunnen worden. Onder een Coronacheckbewijs (QR-code op de telefoon of in geprinte vorm) wordt in dit verband verstaan:

-Een vaccinatiebewijs: volledige coronavaccinatie.

-Een herstelbewijs: bewijs positieve coronatest van minimaal 11 dagen en maximaal 180 dagen geleden.

-Een testbewijs: Een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor de activiteit.

De barmedewerkers zijn bevoegd om  namens het bestuur om het Coronacheckbewijs te vragen.

Beschik je niet over een Coronacheckbewijs dan kun je gewoon tennissen, gebruik maken van het terras en gebruik maken van de kleedkamers en toiletten in de kleedkamers (via de zij-ingang/uitgang richting baan 5/9/10/11). Er zal gezorgd worden voor een van  het overige gedeelte van de serre afgesloten looproute hier naartoe die daarvoor gebruikt kan worden. Je mag eten en drinken afhalen bij de bar maar niet in de kantine of serre nuttigen!

Samen met pachter Carlos hebben we gezocht naar een zo optimaal mogelijke oplossing. Mochten er desondanks aanpassingen nodig blijken te zijn dan zullen we hierover berichten. En natuurlijk hopen we, met jullie, dat we in de nabije toekomst kunnen laten weten dat er geen enkele maatregel meer nodig is!