Padel les & kennismaking

Wil je kennismaken met padel of les in padel? Iedere 1e zaterdag van de maand organiseren wij een kennismakingsles voor €10 pp. Of wil je liever 5 groepslessen? Deelname aan 5 groepslessen kost €60 pp voor leden en €85 voor niet-leden (leenrackets zijn beschikbaar). Aanmelden en nadere informatie bij trainer Pascal via pascal.padelcc@gmail.com. Of wil je liever een baan huren? Dat kan via padelboeker.nl of via een mail naar de secretaris of voorzitter. Wordt je daarna lid, dan wordt de verhuur verrekend.

GROEPSACTIVITEIT PADEL: Maak kennis met padel op de padelbanen van CC aan de Schenkeldijk. Kom met een groep van 6 tot 10 personen, krijg 1 uur instructie van een trainer en speel daarna 1 uur vrij op 2 banen voor de prijs van 10 euro p.p. incl. leenrackets. Ieder weekend mogelijk. Eventuele andere tijden of groepsgrootte in overleg met trainer Pascal.