Zomerchallenge tennis en padel

Tennis en padel voor volleyballers, hockeyers en andere sporters die  een zomerstop hebben.

Niet-tennissers/-padellers zijn van harte welkom om mee te doen aan de tennis en padel Zomer Challenge. De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap van 1 juli tot 1 september waarbij spelers, jong en oud, onbeperkt vrij kunnen tennissen of padellen bij C.C. wanneer het hen uitkomt (tennis iedere dag van 8 tot 23 uur; padel ma-vr van 9 tot 18 uur). Daarnaast is er de gelegenheid tot het volgen van 2 tennislessen aan het begin van de zomerchallenge periode onder begeleiding van een gecertificeerde trainer (op zaterdag 3 en 10 juli om 14.00 uur).

De Zomer Challenge is niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen die een zomerstop hebben van een sport of kinderen die willen ontdekken of tennis of padel wat voor hen is. Deelnemers kunnen zich individueel inschrijven of met teamgenoten. De kosten zijn €60,- p.p. voor het lidmaatschap inclusief de 2 lessen (tot 25 jaar 40 euro en voor nog thuiswonende kinderen van CC leden 20 euro). Aanmelden kan door het inschrijfformulier op de website van CC (tennisverenigingcc.nl) in te vullen onder de kop "Lid  worden" >“inschrijven”, onder vermelding "zomerchallenge"