digitale A.L.V.

Vanwege Corona wordt een beknopte ALV georganiseerd op digitale wijze met als agendapunten jaarverslag en bestuurswisselingen (aftreden Maarten Hooikaas en benoeming Nick Blokker).

Proces:

1. aankondiging van digitale alv en werkwijze op maandag 22 juni 2020;
  2. alle stukken (agenda, jaarrekening, verslag kascommissie) uiterlijk woensdag 25 juni 2020 te uploaden op de website (tabblad vereniging) en beschikbaar te maken voor de leden (na inloggen);
  3. leden krijgen tot maandag 6 juli 2020 de tijd om vragen in te sturen via secretaris@tennisverenigingcc.nl = reply op de aankondiging;
  4. gestelde vragen worden uiterlijk maandag 13 juli 2020 beantwoord op de website geplaatst;
  5. vervolgens krijgen leden nog kans om daar op te reageren, middels sturen van e-mail naar secretaris@tennisverenigingcc.nl , dit kan tot maandag 20 juli 2020. Deze eventuele laatste vragen worden binnen 1 week door het bestuur beantwoord via de website.

Actuele stand: Er zijn geen vragen binnengekomen over de 2 agendapunten. Wel is er een 'rondvraag' ontvangen; in overleg met betrokkene wordt die vraag behandeld in de ALV van nov 2020. Hiermee zijn de voorstellen definitief onder voorbehoud van formele bevestiging in de ALV van nov 2020.