invitatietoernooi zondag 3 juli 2022

Op zondag 3 juli kunnen jullie weer meedoen aan het Invitatietoernooi. Dit toernooi staat inmiddels bekend vanwege de ongedwongen sfeer op en naast de tennisbaan. Op het invitatietoernooi kun je als  CC-lid  met een niet CC-lid inschrijven voor een leuk dagje tennis.  Of het nu je vriend is, je vriendin, je man of je buurvrouw. Of je nu heel goed kan tennissen of juist helemaal niet, het kan allemaal! Inschrijven uiterlijk woensdag 29 juni

Natuurlijk proberen we je op passende speelsterkte met zoveel mogelijk gelijkwaardige deelnemers in te delen.

We ontvangen jullie aanmeldingen graag via het mailadres: henriettecieraad@gmail.com

Vermeld bij je inschrijving naam, speelsterkte en geboortedatum van de CC-deelnemer en óók van je gast zodat wij een zoveel mogelijk gelijkwaardige indeling kunnen maken. Leeftijd vanaf 15 jaar, sluitingsdatum woensdag 29 juni.

Bijdrage bij inschrijving: € 10 euro (CONTANT!) per persoon, hiervoor krijg je ook een heerlijke lunch tussen de middag en lekkere hapjes na de wedstrijden.

Ook familieleden of toeschouwers kunnen mee lunchen. Zij betalen dan een bijdrage van € 5 euro (CONTANT!). Graag ook van te voren aanmelden via bovenstaand email-adres.

Aanvang toernooi:   10.00 uur
aanmelden:             9.30-9.45 uur
einde toernooi:        16.00-16.30 uur

We hopen jullie te zien op zondag 3 juli.

Ans, Coby en Henriette

» Nieuws archief