C.C. zomer challenge

Zomer tennis voor volleyballers, hockeyers en andere sporters die een zomerstop hebben van hun eigen sport.

Ook sporters die veel binnen sporten en in de zomer naar buiten willen zijn van harte welkom om mee te doen aan de Zomer Challenge. De Zomer Challenge is een compact lidmaatschap van circa drie maanden (medio juni tot medio september) waarbij spelers, jong en oud, onbeperkt vrij kunnen tennissen op de 11 banen van C.C. wanneer het hen uitkomt. Daarnaast is er de gelegenheid tot het volgen van 2 tennislessen/ clinics aan het begin onder begeleiding van een gecertificeerde trainer en doen zij mee aan het Zomer Challenge eindhappening. De Zomer Challenge is niet alleen voor volwassenen, maar ook leuk voor kinderen die een zomerstop hebben van een sport of kinderen die willen ontdekken of tennis wat voor hen is.

Deelnemers kunnen zich individueel inschrijven, of met teamgenoten. De kosten zijn €49,- in totaal. Meer informatie en aanmelden via leden@tennisverenigingcc.nl onder vermelding "zomerchallenge"