Padel clinic op zat 2 juli

Samen met Dordt Sport wordt op zaterdag 2 juli tussen 11 en 15 uur padelclinics georganiseerd, waarbij uitleg gegeven wordt en het padellen uitgeprobeerd kan worden onder leiding van één van de trainers. Voor de deelnemers aan de clinics zijn rackets en ballen aanwezig. In verband met de planning is aanmelding vooraf noodzakelijk. Dit kan door een mail te sturen naar pascal@maximustennis.nl.

Padel activiteiten
Er wordt sinds het gereedkomen van de banen al enthousiast op de padel banen gespeeld en velen zijn padel lid geworden. Inmiddels doen meerdere teams mee aan competities op vrijdagavond, zaterdag of zondag. Hebben we ook een interne competitie, is er iedere maandag een racketavond en wordt er ook padel les gegeven (nu ook voor jeugd op zaterdagochtend). Eind juli staat ons open P250 toernooi op de planning, vorig jaar al een groot succes. De eerste vragen van bedrijven voor een clinic plus BBQ en de mogelijkheid om een padelbaan te huren op de stille uren via padelboeker.nl zijn ook al binnen gekomen.