CC LIVE

Op zaterdag 3 september 2022 vieren wij bij CC het 100-jarig Jubileum van onze mooie club. Dit doen wij met een grootse, spetterende feestdag- en avond op ons prachtige park!

In het dagprogramma zullen er overdag tal van activiteiten worden georganiseerd voor zowel junioren als senioren! Denk hierbij aan tennis- en padelclinics en/of toernooitjes, pannenkoeken eten voor de jeugd, Beerpong op een tennisbaan, Bootcamp en nog veel meer!

Om ca. 17 uur start het avondprogramma met een door Carlos geheel verzorgde BBQ onder het genot van een drankje en live muziek van onze CC Jazz Combo Band! Na afloop van de BBQ verplaatsen we ons naar een grote feesttent waar we het 100-jarig bestaan van CC verder gaan vieren. We zullen vermaakt worden door o.a. een mooi avondprogramma met een spectaculaire Live Band welke platen draait voor Jong & Oud!

Zorg dat je deze feestdag- en avond niet mist!!! Voor ieder CC-lid is het tevens mogelijk om 1 introducee mee te nemen! (bijv. uw partner, een vriend(in) of familielid).

Via deze link kun je je aanmelden voor deze feestdag-/avond. Een aanmelding is verplicht zodat wij weten wie er op het park aanwezig zijn.

Wij hopen op een grote opkomst! Zodat we met zijn allen deze prachtige mijlpaal kunnen vieren en we gezamenlijk kunnen toosten op de volgende 100 jaar voor onze mooie vereniging!

Vragen kunt u stellen per email: 100jaarCC@gmail.com

Ook als je nu niet precies weet welke activiteiten je exact wilt doen op deze feestdag wel graag alvast aanmelden en later per email je aanwezigheid bij activiteiten doorgeven!

Oud-leden zijn ook welkom op dit Jubileumfeest. Helaas hebben wij niet meer alle contactgegevens dus help ons en stuur deze uitnodiging door naar oud-leden!

Vriendelijke groet namens de CC Live organisatie!