Jubileumjaar van start met grote CC Pubquiz

Inschrijving CC PubQuiz

Op zaterdag 12 maart om 20.00 uur gaat het gebeuren: DE GROTE CC PUBQUIZ!! Je kunt je team of jezelf inschrijven via dit formulier (lukt dit niet stuur dan een email naar 100jaarCC@gmail.com). Klik hier voor de foto's.

Deze PubQuiz zal plaatsvinden in het clubgebouw van CC onder leiding van Jolien, Freekje en Nick. De PubQuiz zal ongeveer een anderhalf uur duren en er zijn ook PRIJZEN te winnen!! Dus verzamel een goed stel slimme koppen om je heen, zodat je ervandoor gaat met de fantastische prijzen. Het wordt namelijk een teamprestatie: de teams zullen 5 man/vrouw groot zijn. Je kan je als groep opgeven maar ook als individu, in dat laatste geval zullen wij als organisatie je indelen bij een groep.

Laat je vooral verrassen door de verschillende thema’s en wees op alles voorbereid…

We zien jullie graag op 12 maart en hopelijk kunnen we er na de PubQuiz met z’n allen nog een gezellige avond van maken met een hapje en een drankje!

Groeten,
Jolien Verhage, Freekje Nanlohy en Nick

Belangrijkste info op een rijtje
Wie? Teams van vijf personen (deelnemers 18 jaar en ouder)
Wat? CC PubQuiz
Waar? Clubgebouw van CC
Wanneer? Zaterdag 12 maart om 20.00 uur (inloop om 19.30 uur)
>Voor deelname is (waarschijnlijk) een coronatoegangsbewijs nodig<
Neem bij vragen contact op via het volgende e-mailadres: 100jaarCC@gmail.com

P.S.: Wees er snel bij, want dit wil je niet missen!