inschrijving zomerlessen 2020 geopend

De zomerlessen starten op maandag 30 maart 2020 en de cursus duurt 18 weken. De uiterste inschrijfdatum is maandag 23 maart 2020. Inschrijven voor de lessen van Maximus Tennis kunt u doen via: www.yourtennis.nl

Maak een account aan of log in. Vult u a.u.b. nauwkeurig uw beschikbaarheid in.

Aandachtspunten om de inschrijving en planning voor u en ons zo goed mogelijk te laten verlopen:

Groepsindeling: Voor de groepsindeling kunt u een voorkeur aangeven. De definitieve indeling wordt echter bepaald door de tennisschool. U kunt zich uiteraard wel als volledige groep aanmelden als alle cursisten van die groep dit aangeven in hun inschrijving. Het is niet altijd mogelijk om de groepen aan te vullen tot de aangevraagde groepsgrootte. En dus stellen wij een groep samen op basis van de ingeschreven cursisten. Mocht deze incompleet zijn, dan gaan wij met u en de cursisten van de betreffende groep in overleg voor een alternatief en ligt de keuze bij de cursist. Bij te weinig cursisten voor de opgegeven groepsgrootte is het inkorten van het aantal lesweken in principe de eerste optie.
Trainer: U kunt een voorkeur voor een trainer aangeven. Wij proberen daar uiteraard rekening mee te houden. Het biedt echter geen garantie dat u ook bij deze trainer wordt ingedeeld.
Beschikbaarheid: Geef a.u.b. zoveel mogelijk beschikbaarheids-opties aan. Bij 1 training per week: minimaal 2 dagen beschikbaar. Bij 2 trainingen per week 3 of 4 dagen beschikbaar. Bij 3 trainingen per week 4 of 5 dagen per week beschikbaar.
• Niet leden kunnen zich niet opgeven voor de tennislessen. Men dient zich eerst aan te melden als nieuw lid bij de ledenadministratie van de vereniging
• Inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld
• De trainers bekijken in welke Tenniskids kleur uw kind komt
• Voordat u de inschrijving compleet maakt dient u het lesreglement gelezen te hebben (dit vindt u aan het einde van het inschrijfformulier)
• De eerste 2 lesweken kunnen er nog wijzigingen plaatsvinden in de lesindeling
• Indien u kiest voor betaling per factuur, dan dient u de betaling binnen 2 weken na ontvangst van de factuur te voldoen
• Wij streven ernaar om de lesindeling uiterlijk 25 maart via mailing bekend te maken.
• In de vakanties en op nationale feestdagen wordt géén les gegeven, evt. inhalen i.o.m. de trainer:

Meivakantie 25-4-2020 t/m 3-5-2020
Zomervakantie 18-7-2020 t/m 30-8-2020