Bootcamp voor tennisjeugd op zondag 27 januari

Op zondag 27 januari 2019  wordt er weer een leuke activiteit voor de tennisjeugd van CC georganiseerd: Bootcamp bij Gymforce One. Het begint om 12.30 uur.

Het zou heel leuk zijn als zoveel mogelijk CC jeugdleden meedoen, zodat de tennisjeugd van CC weer een gezellige middag heeft waarbij iedereen lekker, op  eigen niveau, onder begeleiding aan de slag kan.

Wel willen we jullie vragen om je op te geven voor dit event zodat we weten hoeveel jeugdleden er komen zodat we kunnen organiseren dat er genoeg trainers zijn.

Ook het meenemen van een of twee vriendjes/vriendinnetjes is toegestaan, wel aangeven bij de inschrijving.

Graag verzoek ik jullie dan ook om zo snel mogelijk aan te geven of je komt, dan wel alleen of met vriendje(s)/vriendinnetje(s).

Wil je mee doen, stuur een mail met onderstaande gegevens naar de : tc.tennisverenigingcc@gmail.com

Aan deze ochtend zijn geen kosten verbonden

Naam kind:   …….…………………………………………………           Leeftijd  : ……………………                   Telefoonnummer ouder: ……………………

Naam vriendje(s) / vriendinnetje(s),

1)………………………………………………………….

2)………………………………………………………….

Als je je aangemeld hebt, ontvang je van ons een mailbevesting.

Jij doet toch ook mee?