Oliebollentoernooi 2 januari 2019, C.C. jongens t/m 17 hebben de beker gewonnen!

In de tweede week van de kerstvakantie en wederom op de eerste woensdag van het nieuwe jaar stond het traditionele oliebollentoernooi weer op het programma.

Tijdens dit toermooi komen de kinderen van verschillende verenigingen in onderlinge dubbel partijtjes tegen elkaar uit. In deze dubbel wedstrijden hebben zij uitgemaakt welke vereniging de wisselbeker weer een jaar in ontvangst mocht nemen.

In de categorie rood werden de kinderen op een andere manier vermaakt met sport, spel en diverse tennis oefeningen en zijn er alleen maar winnaars, die allemaal een mooie medaille hebben ontvangen.

Helaas was C.C. niet vertegenwoordigd in de categorieën rood en oranje. Daarentegen was C.C. wel goed vertegenwoordigd in de andere categorieën.

Alle kinderen die hebben deelgenomen aan de middag (geel t/m 14 en geel t/m 17) hebben er weer voor gezorgd dat de wisselbeker dit jaar wederom in het bezit kan blijven van C.C.

De datum voor de volgende editie zal later dit jaar weer worden vast gesteld.

Tevens zijn C.C. en ik op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die de voorbereiding (omstreeks oktober een 2 evt. 3 keer overleg met 4 a 5 andere vrijwilligers van de andere verenigingen) en aanwezigheid die dag willen overnemen van Barry van Waardhuizen.