ouder-kind toernooi zondag 2 sept.

Je kunt je vanaf nu weer inschrijven voor het C.C. ouder-kind-toernooi! Het ouder-kind-toernooi is een gezelligheidstoernooi, waarbij kinderen samen met ouder, grootouder, oom, tante, buurman of buurvrouw een dubbel vormen. Slechts één van de twee hoeft lid te zijn van tennisvereniging C.C. en er wordt gespeeld in poultjes die zoveel mogelijk op sterkte zijn ingedeeld. Naast de wedstrijden wordt er natuurlijk voor een hapje en een drankje gezorgd. Dit jaar wordt het ouder-kind-toernooi gehouden op zondag 2 september, dus blok je agenda, aarzel niet en schrijf je zo snel mogelijk in! De kosten bedragen €4,50 per dubbel en inschrijven doe je door jullie naam, leeftijd en speelsterkte (of tenniservaring) te mailen naar ccouderkind@hotmail.com. We hopen dat het dit jaar net zo’n succes wordt als vorig jaar!