ons park

Bekijk onze vereniging:

CC in vogelvlucht, een filmexpressie. Groen, gezellig en sportief! Een vereniging om trots op te zijn!

Herfstcup

Over een week is het zover.

De toppers van de jeugd van T.C.D.,  Dash ’35 en C.C. strijden om de Herfstcup 2018 op het tennispark van C.C.

Op maandag 22 oktober vanaf 9.30 spelen jongens en meisjes in de categorieën: groen, t/m 12, t/m 14 en t/m 17 jaar.

De geselecteerde kinderen zijn inmiddels benaderd en de voorbereidingen zijn in volle gang.

Het belooft een mooie dag te worden met leuk tennis en een schitterende beker.

Tot 22 oktober!

A.H. Sportactie

Maak kennis met tennis via de AH sportactie op het prachtige tenniscomplex bij C.C. in Dordrecht. Via de AH actie kunnen niet-leden gratis gebruikmaken van 1 proefles (bij onze tennisschool Maximus) en 2 keer vrij tennissen op de maandagavonden in oktober en november 2018. Activeer je sportvoucher op www.ahsportactie.nl, registreer je sportprofiel en kies voor een activiteit bij C.C.

Racketavond in de hal op zaterdagavond 3 november

Zin in een gezellige tennisavond? Wij organiseren wederom een racketavond voor senioren (18 jaar en ouder) in de hal aan de Schenkeldijk op zaterdag 6 oktober 2018. De kosten bedragen 10 euro. Hiervoor krijgt u een drietal speelrondes (45 minuten per ronde) en 1 gratis consumptie. Aanvang: 19.15 uur, einde: 23.45 uur. Vanaf heden kunt u zich aanmelden via tennishalschenkeldijk@gmail.com onder vermelding van naam en (dubbel)speelsterkte en telefoonnummer. De aanmeldingstermijn sluit 1 week van tevoren.

C.C. clubladder

Speel mee op de Tennisvereniging CC clubladder en wij regelen leuke wedstrijden op jouw niveau. Jij bepaalt hoe vaak en op welke dagen je speelt. Je wisselt van positie als je wint van iemand die hoger staat (n.b. je kan ieder moment instappen). Zie LEES MEER voor de winnaars 2018.

jeugd racketmiddag op woensdagmiddag

Op de 4 woensdagmiddagen in september 2018 wordt een racketmiddag georganiseerd voor de jeugd van 16.00 - 18.00 uur door onze tennisschool. De tennisschool zorgt voor de indeling /  leuke groepen en begeleiding.

27-08-2018-Open Dag Schenkeldijk-Zuid za 8 sept
13-08-2018-Beschikbare uren Tennishal Schenkeldijk
31-07-2018-ouder-kind toernooi zondag 2 sept.
24-07-2018-Ooyen Schoonmaak CC Open toernooi 2018
18-07-2018-Tenniskids Foam bal tennistoernooi