ons park

Bekijk onze vereniging:

CC in vogelvlucht, een filmexpressie. Groen, gezellig en sportief! Een vereniging om trots op te zijn!

Bootcamp voor tennisjeugd op zondag 27 januari

Op zondag 27 januari 2019  wordt er weer een leuke activiteit voor de tennisjeugd van CC georganiseerd: Bootcamp bij Gymforce One. Het begint om 12.30 uur.

Het zou heel leuk zijn als zoveel mogelijk CC jeugdleden meedoen, zodat de tennisjeugd van CC weer een gezellige middag heeft waarbij iedereen lekker, op  eigen niveau, onder begeleiding aan de slag kan.

Oliebollentoernooi 2 januari 2019, C.C. jongens t/m 17 hebben de beker gewonnen!

In de tweede week van de kerstvakantie en wederom op de eerste woensdag van het nieuwe jaar stond het traditionele oliebollentoernooi weer op het programma.

Tijdens dit toermooi komen de kinderen van verschillende verenigingen in onderlinge dubbel partijtjes tegen elkaar uit. In deze dubbel wedstrijden hebben zij uitgemaakt welke vereniging de wisselbeker weer een jaar in ontvangst mocht nemen.

Racketavond in de hal op zaterdagavond 2 februari

Zin in een gezellige tennisavond? Wij organiseren wederom een racketavond voor senioren (18 jaar en ouder) in de hal aan de Schenkeldijk op zaterdag 2 februari. De kosten bedragen 10 euro. Hiervoor krijgt u een drietal speelrondes (45 minuten per ronde) en 1 gratis consumptie. Aanvang: 19.15 uur, einde: 23.45 uur. Vanaf heden kunt u zich aanmelden via tennishalschenkeldijk@gmail.com onder vermelding van naam en (dubbel)speelsterkte en telefoonnummer. De aanmeldingstermijn sluit 1 week van tevoren.

Algemene Ledenvergadering op woensdag 12 december

Op woensdag 12 december om 20.15 uur vindt de algemene ledenvergadering plaats met daarin o.a. het voorstel tot verpachting van bar en keuken. De stukken vindt u onder 'vereniging' op deze site (eerst inloggen). Agenda ALV december 2018

Update: Het voorstel tot verpachting is met grote meerderheid aangenomen.

Inschrijven voorjaarscompetitie 2019

De inschrijving voor de voorjaarscompetitie 2019  is geopend.

Lees de belangrijkste aandachtspunten op het inschrijfformulier en mogelijkheden via bijgaande link  goed door en mail het inschrijfformulier volledig ingevuld naar tc.tennisverenigingcc@gmail.com

Het inschrijfformulier voor de senioren is te vinden via betreffende link.

Het inschrijfformulier voor de junioren is te vinden via betreffende link

Let op! De uiterste inschrijfdatum is zondag 9 december 2018

Zie ook LEES MEER.