Toegang

Bestuur en commissies

vrijwilligers 2018
 Jos den Hartigh  Bestuur  33x gelezen

Zoals bekend verwachten we van onze leden dat ieder lid bijdraagt aan de vele taken die we als vereniging moeten verrichten: bestuur, commissies, groen, bar of keuken etc. Daarover gaat deze mail.

Leden die een activiteit organiseren / lid van een commissie zijn of willen gaan doen in 2018, gelieve dat te mailen naar g.hartigh7@upcmail.nl  inclusief toelichting. Over het algemeen kunnen we iedere versterking goed gebruiken, een en ander zal worden afgestemd met de voorzitters van de betreffende commissies.

Met name zijn we op zoek naar vrijwilligers voor de onderhoudsgroep van de accommodatie op de dinsdagochtend, ladiesday organisatoren.

Een ieder die kiest voor keukendienst (heel graag, want daarvan hebben we er te weinig) wordt gevraagd om haar/zijn interesse voor keukendienst kenbaar te maken via een mail naar g.hartigh7@upcmail.nl

Competitie spelers (zaterdag en zondag) worden sowieso door Jose (als team) ingedeeld voor  een (extra) keukendienst, dit kan niet worden afgekocht.

donderdag 28 december 2017, 14:18 uur

vrijwilligers 2018