Toegang

Bestuur en commissies

Lid worden, tarieven en opzegging
 Ron van Gulik  Lid worden  17198x gelezen

Wil je lid worden van C.C.? C.C. is de tennisvereniging in Dordrecht met de meeste leden, de meeste banen (4 gravel- en 7 all-weather), de beste vrije speelmogelijkheden en de keuze uit vijf trainers. Zowel voor recreatieve en competitie spelers, van jong tot oud! Onder de menukeuze "over vereniging" (links) vindt u alle informatie over onze club. Onder "activiteiten" (links) vindt u een overzicht van alle evenementen op de club. De tarieven voor de diverse lidmaatschappen staan in het download bestand "Contributie" hieronder. Voor uitgebreide informatie, activiteiten e.d. download hier onze folder.

Deze lidmaatschappen zijn exclusief tennislessen! Informatie over tennislessen vindt u onder "alle berichten - training" (rechterkolom op deze pagina). Nadere informatie kunt u ook krijgen bij de ledenadministrateur, dhr Ron van Gulik, tel. 06-13466500 ('s avonds) of e-mail naar leden@tennisverenigingcc.nl , p/a Achterom 62, 3311 KC Dordrecht.

Opzegging van het lidmaatschap moet schriftelijk vóór 1 december plaatsvinden bij de ledenadministrateur.

Download bestanden
Inschrijfformulier 23 KB (321x opgehaald)
tarieven 22 KB (36x opgehaald)

Formulieren